Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2009 17:40 - Облечената в черно (опит за превод)
Автор: kult Категория: Други   
Прочетен: 1385 Коментари: 3 Гласове:
4



Вървя надолу по запустелите улици.
Промъквам   се покрай стените на къщите.
Следва ли ме някой? Прокрадва ли се някой зад мен с покрита глава. 
Както мен самият.
Не искам да ме забележат.
Не издавам и звук, да не ме забележат.
Непрогледен мрак е.
Сърцето ми бие лудо.
Чувам шепот:
- Мъж!
Усещам как женски дрехи ме обграждат отвсякъде.
Не поглеждам, знам че са черни.
И знам, че има една девица и че гръдта й се вълнува.
Тя сграбчва ръката ми. Нейните треперят.
Навежда се към мен, притиска се във мен и шепне:
- Мъж!
Влизаме вътре минавайки между дървени трупи и сушащи се кожи.
Изкачваме се по стълбище.
Заставаме под тавански прозорец.
Тя маха от себе си воала и аз виждам чифт големи, чувствени очи.
Повдига полите си, ръцете й треперят.
- Виж!- казва тя. Hе е ли красиво?
Протяга се към мен, плъзва ръце по лицето ми, по шията ми, по гърдите ми, по цялото ми тяло.
Болезнени са тези ръце.
И шептят:
- Слепи.


Sigbjorn Obstfelder




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - hmmm
01.09.2009 20:34
zdravej, kultik! izvinqvam se za latinicata - ne znam dali si 4ela na ufff edno stihotvorenie, ostavqm go kato replika :)
na prevoda ti


Разказ


нащърбеното от клоните слънце
излива върху мен
пъстърви и мед

тогава съм шарен
красив съм
безоблачен
вените ми са пълни и силни
мъжете ми завиждат
за живите бицепси

жените
ах, жените
поправят косите си
бегло се оглеждат във витрините
и очите им изпращат въздушна целувка
към мен
една палавница ми намигва
изпод сламената си шапка

-всичко това ми разказа
моята кожа
защото
съм сляп по рождение

цитирай
2. kult - zdr
01.09.2009 22:15
zdrasti Martelinq :), i az se izvinqvam za maimunicata... :)
4udno e stihoto na ufff-4eto!
toi moq prevod malko kalpav mi se struva, no originala napravo me halosa, ta barzah da spodelq... :)
Pozdravi!
цитирай
3. ufff - Превеждай още
08.09.2009 02:27
моля те, Култик!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kult
Категория: Лични дневници
Прочетен: 298780
Постинги: 127
Коментари: 163
Гласове: 1194
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031